Anna Ankas PA

Så har jag sökt jobbet som Anna Ankas assistent. Blir man uttagen lär det ju bli tufft, men fy fan vilken möjlighet och underbar grej att pröva på. Hoppas jag får komma på intervju och kan göra bättre ifrån mig än på castingen till Robinson... Haha. Här är ungefär vad jag skrev, ett första utkast i alla fall...
"Jag har stort sinne för ordning och detaljer och vill alltid göra mitt bästa och är vidare väldigt noggrann och lyhörd och har lätt att ta direktiv men är också initiativrik och självgående och har en stark känsla för service. Jag är flexibel och alltid tillgänglig och arbetsvillig och villig att jobba hårt för att nå mina mål. En karriärist med höga ambitioner som bara väntar på att kasta mig ut i arbetslivet, ut i världen och få visa vad jag går för! Jag längtar så att få visa framfötterna och göra ett bra jobb och få en framgångsrik karriär och genom min personlighet och min beslutsamhet vet jag att jag kommer nå dit om jag bara får möjligheten!"
Sanning med viss modifikation? Nja, om jag vill så... Det är bara att mitt liv gått in i väggen just nu. Haha. Nu ska jag sova, det blir en lång dag imorgon, tror jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0