Boys don't cry

Idag har jag tittat på Boys don't cry. Den var bra, och jag älskar theme songen! Jag såg såklart i förtexterna att Nathan Larsson gjort musiken så en liten gnista att sköna Nina Persson skulle dyka upp tändes, och det gjorde hon. I eftertexterna. Så sjukt bra låt ju! Hilary Swank är ju ganska snygg som kille faktiskt. Men jag vet inte om jag väntat mig att den skulle berört mig mer... Den skulle ju vara så brutal i slutet, det kanske den var lite, men inte så... Det kunde gjorts bättre. Men det passade in med resten av filmen, som jag måste säga var lite.. hmm.. subtil på ett sätt. Det var en vacker kärleksberättelse i alla fall och jag väntade mig inte att Lana skulle älska Brandon när hon kommit på att hon var tjej. Så, sevärd film helt klart. Lyssna nu på låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0