Fanfanfan det skulle varit du

Sloan har alltså en dotter på 18 år... Det var ju lite oväntat. Ja, Grey's Anatomy pratar jag om. Kan vara den bästa serien, men det är många i hård konkurrens. Jag avslutar kvällen med, tro det eller ej, Thåström. Inte något jag lyssnat på innan precis. Imorgon är det UGA, och om två dagar ska jag fira jul. Det känns minst sagt konstigt, men det får gå. Hanna åker ju som sagt till Atlanta och gör så hela familjen måste fira jul tre veckor för tidigt, eller vad blir det? 
Älskar Fanfanfan av Thåström. En text att känna igen sig i.
Update: Jag blir lite sur på för mig själv för att jag inte tog mig i kragen och lyssnade ordentligt när Thåström var på Arvika... Varför ska jag jämt vara så sen?
Fast jag inte sett dig på så länge 
Tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastnat på mig
nåt som aldrig helt försvann
Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du

Fick jag spela om partiet 
Fick jag chansen en gång till 
Fick jag vrida tillbaks tiden om dom gav mig en ny giv
Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du

Alla klockor, körer 
Alla himlens orglar skulle varit för oss 
Alla trummor och trumpeter
Alla sagor, alla under 
Allt på en och samma gång 
Fanfanfan det skulle varit du

Fast det var så kort romans 
var det nåt jag borde ha förstått
Såna chanser kommer en gång bara 
Aldrig att dom kommer två 
Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0