I Can't Feel My Hand Any More, It's Alright, Sleep Tight

Lady Gaga & Cyndi Lauper for Mac Viva Glam

Spenderade kvällen framför tvn, Mammas pojkar, Glee och Fringe. Jag är seg och orkar inte göra något just nu. Imorgon blir det Bongo med Emma och Nadine och sådär, Moa hoppas jag. Man får se helt enkelt. Jag ska nog sova snart. Försöka i alla fall. Något säger mig att jag inte kommer kunna men man måste ju försöka. Jag mår illa och mår konstigt. Hoppas det blir bättre till imorgon. 
Och det blir nog inget fjällen överhuvudtaget. Berget med saker som händer bara växer - mer med Daniel, min gammelmormor som ligger på dödsbädden, igen får man väl säga. Jag vet inte hur det går med henne. Det är som en jojo. Mamma mår sämre och sämre... Nu har hon bokat operationstid iaf, slutet av januari. Pappa säger hela tiden att allt löser sig nu, när jag kommit in på högskolan och jobbar hos Claes endel. Men varför känns det inte så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0