Jag vill inte leva, men jag vill inte dö

Jag orkar inte med alla årslistor. Jag vet, jag gjorde en. Men alla gör de och det känns som det bara är jag som inte riktigt vet vad jag gjort detta år. Känns som jag är en annan människa nu än för ett år sedan, mer bitter och orkeslös... Går här och väntar på att börja plugga, som att det skulle vara salvation! Pyttsan... Det blir bara värre och värre här hemma och vi funderar på om jag ska flytta ut... Jag vet inte. Jag är bara trött på allt. Kanske borde läsa den där boken, Jag vill inte leva, men jag vill inte dö. Titlen låter ju lovande åtminstone.
Nej usch. Förkyld och lite temp. Jag stannar hemma och tittar på Madonna ikväll så får ni andra festa sönder ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0