Julafton

Ja. Det var ju en speciell jul. Ja, jag har haft julafton idag. Det känns sjukt konstigt faktiskt. Träffade hela släkten och delade julklappar, åt och fikade och hade trevligt. Jag fick en rakapparat (mamma och pappa tyckte jag behövde en), pengar och presentkort på MQ och Mediamarkt. Alltså shit, det känns helt puckat och säga att jag firat jul redan. Det är det. Men, om en vecka sitter Hanna på planet till USA... Och allt ska ju handla om henne så. Haha. Imorgon träffar vi kusinerna, och farmor och farfar och firar farmor som fyller år den 9 december, tror jag. 
Måste ju berätta en annan sak med! Chefen på Maxi har tydligen försökt ringa fick jag höra igår. Hon har rätt nummer men jag har inte fått något samtal, och jag har inte hennes så jag har mejlat min kontakt. Nåväl, hon vill träffa mig för en intervju i alla fall! Och personalchefen på IKEA bor granne med oss! Sprang på henne när vi tog en promenad idag och hon sade att 30 stycken var utvalda till intervju, men visste inte om jag var med. Hon skulle kolla, och är jag inte det kan man ju hoppas att hon lägger till mig nu. Haha. Saker och ting kanske till slut börjar hända! Drömmen är ju att jag får båda jobben! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0