More, give me more

Det har varit en seg dag. Jag bakade negerbollar, har jag sagt att jag gör de godaste negerbollarna i världen? och satte mig framför tvn för att titta på julkalendern Superhjältejul. Antingen har man blivit stor eller så har kvaliteten förändras drastiskt över åren. Var det inte fruktansvärt töntigt? Pensionerade superhjältar som berättar sin livshistoria för barnbarnen.. Om hur de hjälper barn över gatan eller vadå? Nej, det blir minus för det. Tacka vet jag Desperate housewives och Brothers and sisters. Det är kvalité det. Och jag blir seriöst sur om Mike ska åka in nu för att Katherine är CP! Gud! Så kan hon ju inte göra! 
This will never end cause I want more... more, give me more, give me more...
Dagens album: Fever Ray - Live in Luleå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0