Nightynight

Gud vad jag klagar, men min tand är asvass. Jag ska försöka sova nu och hoppas jag inte drömmer om ond bråd död. Ännu en flumdag på Folkan imorgon väntar. Mera tromobbning och diskussioner månne? (Älskar att jag skrivit månne två gånger idag.) 
Imorgon ska jag se till att accecosiarera mera, och jag skiter i stavningen. Kul att jag tänker på stavning på bloggen, det gör nog inte många andra. Men jag tål inte särskrivningar och skit. Språket sitter i ryggraden för mig, även om det blir lite sisådär ibland. Nåväl, imorgon blir det armband och ringer så det ryker om det. Fick massor av ringar i låddan från H&M som jag kan ha på alla mina små feta fingrar. Ebay-ringarna kommer väl någon gång också...
Godnatt
XOXO Madge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0