Sing along to songs you don't know

Jag sitter här och lyssnar på Múms senaste skiva Sing along to songs you don't know och kan inte riktigt stänga munnen. Något måste gått galet när tandläkarn skyndade för att hinna med. Tidspress alltså. Mamma ska tydligen ringa och klaga på henne imorgon, och hon slipade ju inte till lagningen speciellt bra så det tar ju emot och är vasst och elakt. Usch vad jag hatar tandläkarn! Speciellt den jag har fått nu.

Imorgon är det UGA igen och på fredag blir det nog några timmar jobb! Och på lördag sticker Hanna over-seas. Skönt att slippa henne! Haha. Och fjällen blir det väl inte heller. Bajs vad jag inte orkar med Jönköping just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0