Tisdag

Det var en seg dag på morgonen. Glömt om klockan ringde eller ej, det var som min kropp var någon annanstans. Sjukt konstigt. Jag tog mig i alla fall ner på stan och jobbade i några timmar! Mycket bra! Lärde mig snabbt och det blir kul att äntligen få jobba lite! Trevliga arbetskamrater med! Haha. 
Ikväll blir det TV. Jag är s å seg!
Jag fick precis antagningsbeskedet till Högskolan! Jag kom in på alla utan en och en var inställd. Så, jag ska gå kurserna Arkitekturhistoria 1, Teckning - svartvita tekniker, Konstvetenskap, Kinas moderna historia och kultur och är reserv på Grunder i eget företagande. Det blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: Kicki

:O:O Jag och Emma ska oxå läsa teckning svartvita tekniker :D va kuuul

2009-12-08 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0