Don't stop for anyone

Jag lyssnar på Lady Gaga-remixer och skriver. Igår natt skrev jag någon sida, och nu fortsätter jag historien. Ännu ett projekt i raden, kanske ska detta bli färdigställt? Det är en kärleksroman med en tvist, mer säger jag inte. Jag har i alla fall skrivit sista kapitlet, första kapitlet och mitten. Det kanske låter nästan färdig, men det är det långt ifrån. Man kan säga att jag köpt duken och nu är det bara kleta på färg. Nu är det bara att få ihop allting och utveckla det. Det ska nog bli bra det här. Ikväll tänkte jag gå på vernissage på Bobbys, First Twelve. Konstutställning av Sara och Jessicas klass. Läs om det här: http://www.facebook.com/event.php?eid=308300845345&index=1

Annars blir det Idol och så. Flashforward också! Jag rös hela första avsnittet och älskar det redan. Ett nytt Lost säger vissa.
Och, ännu ingen abstinens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0