FAN

Imorgon åker jag och lämnar tillbaka Cleo. Jag har mest bara legat i soffan idag och kramat henne och gråtit. Jag vill inte förlora henne, det gör så fruktansvärt ont att jag inte ska få behålla henne. Hon är ju underbar och kommer och lägger sig i knäet och myser och spinner hela tiden och värmer mig om natten. Hon ger mig närhet och kärlek som jag behöver. Jag älskar henne ju. Och så måste jag lämna tillbaka henne för mamma inte tål henne... Och på kuppen förlora handpenningen jag lagt på henne. Jag vet inte ens om jag orkar följa med och lämna henne. Det är för jobbigt. Fan, jag vill inte förlora henne. Seriöst, har jag aldrig sörjt att jag ska få lämna en kompis eller så så här mycket. Hon är ju min nya favorit och så ska hon bara försvinna sådär!
FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN


Kommentarer
Postat av: M(irela)

aw, vad tråkigt. men varför flyttar du inte ut med henne då? :*

2009-11-14 @ 12:46:31
URL: http://snakecharmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0