Om jag hade lite kärlek var den till dig

Jag tror jag älskar den här helgen lite. En toppenfredag med massor med fint folk (Emma K, Cecilia, Nadine, Minna, Amanda, Hanna, Annie, Mattias) och en ny bekantskap från Malmö, en lördag med konstutsällning med fint folk (Cecilia, Lovisa, Jessica, Sara) av fint folk (Sara, Jessica), och en lördagskväll med Robinson och Eragon och en nattlig liten "dejt" med skåningen! Kallt men pratigt och roligt. En söndag då jag vaknar halv två, funderar på att åka ner på stan en sväng innan vi får gäster och lilla Alice kommer hit! Det blir mysigt! Då blir det adventsfika. Ja, tro det eller ej, idag är det första advent och en vecka kvar tills vi ska fira jul. Hanna ska till USA den 12 eller nåt såntdära så det blir early xmas här i huset. Ojojoj... 
Jag står maktlös inför kärleken igen.
Kent - Röd spelas idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0