Show me your teeth!

Idag har jag äntligen tittat på King Kong. Även om man skrattar lite åt effekterna på sina ställen så älskar jag den! Den är väldigt förlegad och ganska töntig får man väl säga, men är det inte underbart att se ett riktigt mästerverk som är 80 år gammalt och där King Kong inte är datoranimerad utan gjord av en docka! Jag kan ju dock säga att den inte var speciellt nyanserad och Peter Jackson gjorde det bättre måste jag nog säga. Men för att vara gjord 1933 är den bra och specialeffekterna är charmiga måste jag säga!

Lyssnat på The Fame Monster hela dagen i dag, jag älskar Teeth! Osar cabaret och Christina Aguilera måste jag säga. Sen är ju Bad Romance såklart den bästa!

Ebayfynden haglar! Jag ÄLSKAR Ebay! Ett skepp kommer lastat med ringar! Eller ja, ett flyg. Från andra sidan Atlanten, ett från Kina och vadvetjag? Underbart! 
Imorgon ska jag vara "Rekryterare för en dag" på UGAn, det blir nog lärorikt... Se om någon orkar hålla sig vaken...
Jag hittade ju en buddharing i guld, den slogs ganska hårt av denna, likadana, i silver! I'm in looooooove....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0