The sun is often out

Regn och sol utanför fönstret. Mitt huvud är tungt efter för lite sömn. Sitter här på UGAn och gör... ingenting. Lunch med far om en timma, Liban deli. Vill hem och öppna paket. Lyssna på Muses symfoni, bläddra i bookleten på mina nya skivor. Kanske kan skänka mig tröst för några minuter? Kanske glömmer jag allt annat i några minuter?
Ögonen orkar inte hållas uppe. Tre klockan blev, stirrande upp i taket. Rastlös och förjävlig. Förstör hela dagen. På ett sätt är det skönt, att vara avdomnad och avtrubbad, för trött för att egentligen bry sig.
Kanske skulle jag skriva en bok om mitt liv? Men hur skulle den bli? Skulle den någonsin bli klar? THIS BOY IS A MONSTER, kunde den heta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0