There's a monster in my bed

Ikväll blev det Generation Fett. Chubs and chasers. Riktigt hett må jag säga. 220 fina kilon som dallrar på dansgolvet, ojojoj! 
Imorgon ska jag försöka måla. Ikväll tecknade jag Lady Gaga, covern till Fame Monster men tröttnade när jag måste fylla i hennes svarta dräkt. Det är skitjobbigt ju. Och då gör jag ändå bara ansiktet, på en A4... Är man lat så är man. Imorgon tänkte jag i alla fall måla en tavla så då har jag tre som jag kanske kan få ställa ut på Mackmakeriet och lyckligtvis sälja för en kosing! Paris är allt jag tänker på nu (och Lady Gaga OBVIOUSLY). Måste få pengar, nu. Men jag har handlat för mycket. Gah. Jag drunknar.
Close-up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0