I wanna take a ride on your discostick

Jag saknar kärlek och närhet. Jag saknar att ha någon nära. Allting verkade vara bra, men nu börjar det gå neråt igen. Det är nog hösten, mörkret. Det är kolsvart redan nu och jag vill bara lägga mig och sova. Det är underbart att jag börjat få ett socialt liv och träffat folk från klassen, men jag behöver mer. Jag har tappat inspirationen på att måla också. Gjorde massa skisser när jag kom hem efter krogen och har skissat upp en av de på duk. Men vet inte hur jag ska fortsätta, färg eller inte? Jag ifrågasätter min konst, mig själv. Har jag något att komma med? Ska jag måla strikta porträtt eller försöka göra sånt här, som nedan? Göra nya saker jag inte gjort innan? Jag vet inte... 
Vi får se hur det går. Jag vill till Stockholm till MIKAs och ta nya foton, men de har inte svarat när jag hört av mig. Jag är för ful! Haha. Ska nog läsa lite nu, eller så kan jag klaga till bokförlaget! Översättningen av True Blood är så sjukt dålig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0