I was wrong from the start

Köpte cigaretter idag, och undrar vad grejen är med att det ska vara 19 cigg i och inte 20 och massa luft? Är det bra? Jag förstår inte varför de ska göra så... Menmen... Det blir väl inte dyrare tror jag i alla fall.

Var på Erikshjälpen och Myrorna idag också. Köpte en hemstickad röd tröja som var jättemysig för 50 kronor och hittade en otrolig päls! Det var nog räv kom jag och mamma fram till efter huvudbry! Sen bar det av till AMS och jag blev retroaktivt inskriven i UG från och med 28 september. Antingen lönar det sig att klaga, eller så lönar det sig att heta Appelberg... Problemet är ju löst i alla fall, och det är superbra!

Kan man vänta till ikväll? Premiär av Ugly Betty, Brothers & Sisters, men framför allt: Desperate Housewives! Vem står i brudskrud och gifter sig ikväll, blir det Katherine eller Susan? Jag kan inte hålla mig! Det är så sjukt bra! Dessutom är det Andra Avenyn och Kobra! Älskar tisdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0