Isn't it obvious that I love you, isn't it obvious that I need you?

"Kom in, du har sett mig i trosor innan! Haha!" säger Amanda där hon står i trosor när jag kommer hem till henne för förfest! Och ja, det har jag väl! Haha. Jag pimplar lite mer vin innan vi drar till Bongo där vi fortsätter med drinkar och träffar Cecilia. Jättekul och underbart! David visar magmusklerna och spyr i buskarna och vi drar vidare mot Amor där vi träffar Joppa! Jag och Amanda drar vidare till Centrum men orkar inte kön så vi går till McD istället och sen åker vi hem.

Jag får höra att Mr X inte vill ha mig, att jag måste läst hans signaler fel - men kan inte sluta undra om det är något sjukt spel? Eller så har jag för en gångs skull fel och har träffat någon som inte vill ha mig! Hahaha! Hemska tanke!
Idag har jag fikat hos vänner och snart ska jag ner och träffa Cecilia! Tittat på Idol också och några skandaler har ju inträffat kan man säga. Jag säger bara Camilla.

If I can't love you then who will.

Kommentarer
Postat av: manda

men du... davd visade sina magmuskler på amor ju... inte på bongo :P

2009-10-04 @ 17:12:40
URL: http://asandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0