Magsjuk

HEJ BLOGGEN!
Det var ett tag sen. I onsdags var jag, Hanna och Maja i Stockholm! Efter det blev jag magsjuk och har legat i sängen i två dygn, inte ätit någonting och gått ner tre kilo. Haha. Jag har mått skit, men börjar må bättre nu. Men vågar inte äta, jag kommer säkert bara spy upp det. Men, till onsdagen.
Vi åkte med mammas kusin Tore upp till Huvudstaden och var där cirka 10. Sega och trötta gick vi runt på stan, panka och eländiga. Haha. Skrapade ihop pengar till en assnygg t-shirt på Monki, och massa mat såklart. Vid sex var vid på Berns och såg Adam Lambert. Det var litet men gud så BRA! Jag och Hanna blev lite exstatiska när vi såg gästerna. Vad sägs om att mötas av Kishti, Peter Jöback, E.M.D., Gathania, Cissi Wallin, Per-Robin Gaybloggaren (som är med i Anna Anka), Sibel med flera... Det var ganska fint. Men snyggast var ju ändå Adam Lambert! Gud vad det var bra! Jag och Hanna tog en öl och bara njöt av alla kändisar! Idag njuter jag lite av videor från konserten! Mingelfoto blev det också och Hanna blev utsedd till veckans snygging på finest.se! Inte dåligt.

Kommentarer
Postat av: olle edvard

Alltså dina ansiktsdrag, amazing!

Säg till nästa gång du är i Stockholm, måste bara plåta dig

2010-04-02 @ 22:25:37
URL: http://radarzine.com/olleedvard
Postat av: Bo

Himmel och plättar vad snygg Du är! Hoppas Du kryar på Dig snart. Ha det så fint det går. Kram Bo.

2010-04-02 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0