Compadre @ Akademien

Jag och Elin har nog aldrig känt oss så vilsna som på Akademien igår, två vanliga människor bland hundratals overallprydda studenter. Men med lite alkohol i ådrorna blev allt bättre, och när Compadre - efter brandlarm och utrymning - äntligen gick på scen var vi alla i himmelriket. Jag och Elin stod längst fram precis framför underbara Nadia och dansade och skrek som galningar. Det var verkligen drag och alla sjöng med. Elin tyckte det var deras bästa spelning, hon har sett de fler gånger än jag - men bättre än på The Liffey var det definitivt. Jag hade ingen röst kvar efteråt, men det var det värt.
Compadre, jag älskar er.



Kommentarer
Postat av: compadre

Marcus we love you. /Compadre

2010-08-25 @ 03:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0