"Hemma"

Nu är jag i Jönköping. Det känns konstigt. Jag saknar redan Göteborg, det är mitt hemma redan. Men en sak jag inte har i Göteborg är en våg. Jag har slått nytt rekord. Haha. 60,0 kg gränsen är nådd. Jag trodde att man skulle gå ner i vikt när man flyttar, men så har jag ju ätit bra mat också. Haha.
Vi kör en sån här med, snodd av Manda.
Du heter: Marcus
Smeknamn: Cimon, Madge, Mackan

Låt som när du är ledsen sörjer till: Då sätter jag på något glatt

Beroende av: Cigg

Vad tror folk om dig? Att jag är gay. Haha.

Stämmer det? Halvt.

Vad får du oftast komplimanger för? Min stil, mina ansiktsdrag

Hur imponerar man på dig? Att vara sig själv i alla lägen
Brukar du skratta för dig själv? OH JA

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hej. Står vid taxi :)

Var bor du? Göteborg

Trivs du där? Se överst...

Hur svarar du i mobilen? Hej det är Marcus

Vem ringde du senast? 112

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag inte skulle låna ut telefonen till den konstiga kvinnan som ringde 112
Antal timmar sömn inatt: 7

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Beror på...
Hur känner du dig nu: Seg

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Jag gillar de faktiskt

Vad saknar du: En katt och kärlek

Hade du en bra kväll igår: Ja. Såg på Hulken i min ensamhet och drack massor te.

Favorit dryck på morgonen: Islatte eller kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt ett

Är du blyg? Trodde det men folk säger att jag inte är det
Sysslar du med någon idrott: NEJ FY FAN
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Klä mig som Gaga. Haha

Är du nöjd med ditt liv: Ja. Inte allting, men vem är det?

Är du bortskämd: Inte vad jag tycker.
Vad gör du i morgon: Går till en tandläkare jag inte kan betala

Vad är det värsta du vet? Sprutor och sjukvård

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja. De jag har är jag tight med!

Vad är det finaste du fått? Robyns alla signerade skivor? Haha.
En speciell dag du minns: Madonna live, Gaga live, Depeche Mode live. Typ sådant.

Du samlar på: Skivor

Vem ringer du när du är arg/ledsen: I suffer in silence.
När grät du senast: När Lykke Li sjöng Possibility.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet.

Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Nja

Är du musikalisk? Nej.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Nej usch fy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0