Lillördag

Det blev onyktert även igår. Haha. Jag träffade Camilla efter säkmötet inför Way Out West och gick till Sejdeln, där det var helt dött och de visade Sverige-Skottland, inte okej. Drog vidare till Kino och satt på uteserveringen och mös, kedjerökte och pratade. Linda kom sen och vi satt kvar en stund till. När de stängde uteserveringen gick vi till Vasastaden och satte oss på något litet billigt hak och pratade lite mer. Det var en trevlig kväll.
Idag har jag tvättat, och det gick hur enkelt som helst. Ikväll ska jag, Camilla och Linda hämta våra Way Out West-band och sen tänkte åtminstone jag gå på Oskar Linnros, Amanda Jenssen och Teddybears. Får se om det blir något Stay Out West också, som drar igång idag.

Kommentarer
Postat av: andreas johnsson

gbg var bättre sommaren 2006.



gillar M.I.A med xxxo

2010-08-17 @ 00:43:11
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0