POPAGANDA&DÔMEN

FREDAG
Anlände till Stockholm och Hammarby Sjöstad där jag skulle bo. Blev bjuden på lunch och vin och drog till jobbet som började 16.00. Fick sitta med en astrevlig tjej utanför området och vakta staket. Hörde konserterna gjorde jag i alla fall. Och Robyn fick jag se, nästan längst fram - tillsammans med underbar Lina! Äntligen kunde vi ses! Träffade även Adam och hans två vänner! Robyn var nog bäst på Popaganda av de tre ställen jag sett, men setlisten var dock kortare och vi saknade encoren. Menmen.
Jag och Julia
Christopher Rasimus

LÖRDAG
Jobbade 12-17, för jag fick jobba över. Fick släppa in Hurts genom bilgrinden och hängde med den assnygga killen i Sound of Arrows - båda konserterna såg jag senare. Jag, Adam, Therese och Sanna köade till Hurts och stod längst fram. Så jävla bra spelning, jag älskar deras låtar. Speciellt Wonderful life, Illuminated, Better than love och Stay. Snart släpps fulllängdaren Happiness. BUY IT!
Stefan Storm från Sound of Arrows
Jag, Therese, Adam i väntan på Hurts
Kärlek på den här bilden. Döper den härmed till: "Jag går ensam in i ljuset"

SÖNDAG
Frukost i Stockholm, lunch i Jönköping och middag i Göteborg.

MÅNDAG
Dômen Konstskola. Äntligen. Mötte mina nya klasskamrater i vår nya sal och fick presentera oss, massa information, möte med alla lärare och elever och träffade Jennie. Lunchade med 10 ur klassen och hade jättetrevligt och sen fick vi våra platser. Fick ett hörn längst in där jag och en till har en vägg på cirka tre meter där vi får göra vad vi vill, och så varsitt bord och en hurts. Det blir nog bra det här. Fick en läxa till imorgon: teckna din plats. Jag kände att nej, jag vill inte teckna mitt hus, min säng eller mitt skrivbord så jag tecknade mig själv drickandes vin på Antipaxos istället. Och sen en till, ett porträtt. För min plats är överallt och ingenstans, min plats är i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0