JKPG

Så var man i Jönköping då. Igår när jag kom hem träffade jag Emma och Nadine och vi gick till Johans där vi tog ett glas vin. När jag väntade på de sprang Johan förbi och sade att jag gärna får ställa ut mina tavlor där! Så det är bara bestämma datum och måla på som en galning. Till påsk kanske? Det var riktigt trevligt att träffa Emma igen, hon har varit i New York sedan september och jag vet inte hur länge sen det var vi träffades. Pratade modelljobb, kändisar och Chanel.
Idag var jag på stan med båda två igen, plus Nadines pojkvän Daniel, Mattias och Millan en stund. Kallt som fan men trevligt trevligt. Hann med en lunch med pappa med. Sushibar var dock stängt så det fick bli Liban Deli, som vanligt när jag äter lunch med pappa. Rakt över gatan från hans jobb ju.
Och nej, jag hade assvårt att sova inatt. Låg vaken hela natten känns det som. Och nu verkar det som att Yonas ska skaffa glasögon OCH bleka håret blont! I like, tror jag.
BTW, så lyssnade jag på Jay Smiths versioner av Bad Romance och Like a Prayer precis. Gud. Slakta lite mer tack. En bra metalversion av Bad Romance är ju dock denna ovan. Nej, lyssnar på det här istället: Bauhaus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0