Lady Gaga in my dreams/I want your love

Jag drömde om Lady Gaga inatt. Nu ska ni få höra. En kompis till mig ska på en privat fest där Lady Gaga ska spela och hoppas kunna bjuda med mig. Jag drömde att jag satt vid ett bord med Lady Gaga och hon sjöng Speechless a capella och åt rivna morötter. Men det konstiga var att hon satt och pussade på en gammal klasskompis som vi kallade Bävern. Igår gick filmen 13 snart 30 på tv, och den såg jag, och där kallas han ju Bävern. Så plötsligt satt jag och såg den fula Bävern hångla med Lady Gaga samtidigt som hon sjöng Speechless och jag grät.

Kommentarer
Postat av: nadine

älskar drömmen. saknar dig marcus. när ses vi?

2010-02-03 @ 11:37:23
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0