leni

Jag älskar Elenis blogg.
"åh vad man ser det överallt. kärlek. folk som trevar efter varandras händer och suktar efter varandras kroppar. att äta en blick. att möta ögon och fastna i evigheter. att se par som delar en kaffe och äter från samma sked. skrattrynkor vid ögonen och beundran i blicken. och vad det tär på en när sånt tar slut. jag hatar själv att se hur folk vandrar iväg från kärleken. jag vet hur många gånger jag gjort det själv sen ångrat mig. vad man kan ångra att man aldrig sa vissa saker. när man hamnar på samma ställen och ger varandra korta blickar. åh fan vad man ångrar sig då. jag beundrar kärlek så mycket samtidigt som man vill spy över lyckliga slut. jävla fan."

http://www.elenilago.tk/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0