Sticky & Sweet

Idag fick jag äntligen denna bok! Underbar verkligen, MEN, jag kan tycka att det är lite tråkigt att allt material som kommer komma ut från turnén är från första legen av touren, utan den fenomenala Frozen bland annat. Men annars riktigt riktigt fin. Så nu har jag båda. En annan sak som jag skulle tänkt på om jag formgav böckerna var dock att ge de samma format. Den här är större, bilderna blir såklart större men det ger ett mer enhetligt intryck om de är lika stora liksom. Menmen. Fick den ganska billigt med tycker jag.
Ikväll blir det Bongo och innan det förfest hos Nadine. Det blir riktigt trevligt! Haft en trevlig dag med. Svensk arkitektur till en början, och sen lunch på Mackmakeriet med Amanda och shopping med henne, Annie och Liw. Köpte en hålstickad lite trasig tröja på Gina. Mycket fin och skön. Färgade även håret grått, men det hände inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: johan ernfridsson

åååååååhhhhhhhh vill oxå ha

give it to meee

2010-02-28 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0