XX

Nej. Jag har inte varit på datorn sen i fredags tror jag. Johan har varit här och vi har haft annat för oss. Vi var hemma här på Hannas födelsedagsfest som slutade i katastrof ungefär. Inga detaljer. Det var på lördagen. På söndagen var jag och Johan i Stadsparken och tittade ut över staden han besökte för första gången. Gick i en meter snö och blev kalla och blöta. Gick ner till Filmstaden och köpte två biljetter till Shutter Island och åkte hem och drack te för att värma våra frusna tår.
Shutter Island var bra. Det visade sig att allt inte var som man trott och man kan väl känna igen temat lite från tidigare Scorsese tycker jag, framförallt filmspråket. Det fanns en del vackra bilder, om man kan kalla döda judar för vackra.
Idag åkte han hem i snökaoset. Tåget var 20 min försenat till Nässjö, och där var X2000 mot Malmö två timmar sent. Men det löste sig ganska bra och det kom ett annat tåg som var cirka tre timmar för sent men kom en kvart senare efter det andra tåget skulle gå. Eh, ja. Jävla snö. Jag skrattar när jag går ut för det är så sjukt mycket snö. Känns som jag inte sett så här mycket snö i Ottsjö ens. Det står ju bilar som inte syns för all snö överallt. Hämtade paket nyss och såg en bil som kört in i snön. Haha. Och så 14 minus typ. Inatt efter bion var det 21. Mums alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0