(-)(-)(-)()()()(|)()()()(-)(-)(-)

"Jag ser tårar som pressas fram ur mina ögonvrår, känner smärta och ångest i mitt hjärta. Något har hänt, men jag minns inte vad. Jag vandrar på tomma gator i skymningen, desperat sökande efter en lösning. Mina ben bär mig till stranden. Jag älskar att bara stå där och titta ut över vattnet och kedjeröka, det skänker mig ro för en stund. Sanden är våt och kall och vattnet stilla, reflekterar stadens ljus. Jag tänder en cigarett och bara andas, försöker pressa undan tårarna – men inget kan skänka mig ro nu. Inte ens det stilla vattnets rofyllda yta och det lätta kluckandet mot strandkanten. Jag faller ihop och bara ligger med ansiktet i den våta sanden och med en sakta brinnande cigarett i min hand. Likt som cigaretten kommer slockna och kastas kommer också jag, glömmas och täckas över att jord."
smakprov av vad jag skriver på just nu
första utkast ska tilläggas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0