Charlie, Charlie, where have you been?

Oj vilket uppsving det var på besökare idag! Underbart. Antar att jag får tacka Patrik, antar att några av hans läsare hittade hit genom mina kommentarer? Var de kommer ifrån annars vet jag inte. I vilket fall så tycker jag ni ska kolla in hans blogg. Han är fruktansvärt snygg och tar underbara foton!
Ikväll laddar jag hem Madonnas Reinvention Tour, och det tar sin lilla tid. Nio delar och jag har fått hem en, varje del tar en timma och man kan bara ladda en åt gången... Har också tittat på Nip/tuck och Andra avenyn, det var ett tag sig får jag erkänna.
Dagens album: Amanda Jenssen - Happyland (Någon mer som gillade hennes framförande på P3 Guld?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0