Hair!

Får man inte enorm skaparglädje och inspiration när man ser Lady Gaga?! Jag vill köpa löshår och bara fixa ihop något häftigt! Såg Kulturnyheternas Decenniumkrönika och där visade den en kreation i hår av någon svensk designer, underbart ju! Men, alla gör väl kläder av hår nu? Nej, jag vill sy en kappa till mig själv med raka enkla linjer och en stor huva, inspirerad av Jedi. Haha. Men lägga till en sån där underbar brosch alla i Ringens brödraskap får. Eller ja, det sista vet jag inte. Haha.
Och ja, bilden ja, är ifrån Polaroids presskonferens där hon officiellt utnämdes till Creative Director inför nylanseringen!

Kommentarer
Postat av: Ellie

haha, vem är det nu som är besatt av Lady Gaga? ;) Säger ju att hon är bäst! :D

2010-01-08 @ 10:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0