Lady Gaga

Så, ännu ett inlägg med Lady Gaga. Ellie, som kommenterade mitt senaste inlägg, jag har länge sagt att Lady Gaga är grym. Hon är verkligen underbar på alla sätt. Och min syster såg henne i Atlanta så när hon kom hem igår fick jag Tour program som jag bett henne köpa till mig! En underbar liten kreation med massor av heta bilder på Gaga. Om det var värt 20 dollar vet jag dock inte, det var lite tunt... Men ack så snygga bilder! Och på måndag kommer jag springa ut till brevlådan så fort jag ser brevbärarn för då ligger Fame Monster Super Deluxe Edition där och väntar, eller så får jag hämta det efter tre på Tobakshörnan. Isåfall blir det jobbigt! Menmen. Jag får klara mig. Jag fick även ett underbart iPhone-case av Hanna, med Lady Gaga på, såklart. Haha. Framsidan till The Fame. Det är slimmat och vann stort över Hello Kitty som jag köpte på Teneriffa. Fick även Adam Lamberts debut och ett örhänge i formen av ett M! Det var fina presenter! 
Och jag känner att, vem orkar läsa all text? Men jag har fått en kommentar om att det var som en bok som var trevlig att slöläsa så jag hoppas ni står ut! 
Till sist, en liten låt med Lady Gaga jag upptäckte igår. Som jag verkligen gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0