Nightmares

Inatt, eller i morse, drömde jag att jag blev tvingad att spela hockey i någon hög division. Tua var där, från min gymnasieklass. Vi skulle klippa ut bokstäver och sätta på våra kläder tror jag. Vi var "backstage" och laddade för matchen och alla i vårt lag var tvingade, vi hörde hejaklackarna där ute och jag sade att jag inte ville spela, inte vill bli mosad av en stor tjock hockeyspelare. Tua höll på att klippa sina bokstäver och plötsligt råkade hon klippa sig i läppen! Hon brydde sig inte så mycket utan fortsatte att klippa men jag såg hur blodet rann ner för hakan i stora klumpar. Jag såg hur hon lutade huvudet bakåt och hur blodet rann mot tungan och ner mot svalget och hur hon hulkade sig. Jag ville spy och jag mådde jätteilla och på något sätt kunde jag inte vakna! Jag ville vakna men jag var fast i drömmen och såg blodet bara pumpa ut! Så sjukt äckligt. Till slut drog jag mig ur sömnen och gick upp och duschade.
Dagens video:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0