Ready steady go, everybody famous

Jag har inte hållt mitt löfte. Någon gång kanske ni får se bilder från Teneriffa. Men jag orkar inte. Idag har jag tittat på Spiderman 3, Star Wars IV och Behind enemy lines, och så Trauma såklart, och lyssnat på Starstruck med Robbie om och om igen. Men dagens mest minnesvärda var när pappa inte kunde sluta bråka med mig och jag slog huvudet i nattduksbordet... Det gjorde ont som fan, men det var väl inget mer med det så jag smällde igen några dörrar och satte på musik. Men det gjorde sablar ont så jag var tvungen att kolla om det syntes något. Gick in i badrummet och tittade i bakhuvudet. Allt jag såg var rött... Panik, slängde ihop datorn och rusade ner till mamma och bara lade mig i mina egna tårar med huvudet på köksbordet. Det blöder ju väldigt mycket från huvudet så det var sjukt läskigt, såret var 6 mm långt och 2 mm djupt... Mamma tryckte is och tejpade till slut ihop mig men det fortsatte blöda en stund. Jag har inte vitt hår längre...
Jag lade upp 94 bilder från Teneriffa på facebook precis. Albumet är öppet för alla så jag antar att alla kan kolla?Alla kan ju prova det här: http://www.facebook.com/photo.php?pid=3354820&id=565493505

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0