Shake that rudebox

01.10. 4 januari. Vad jag gjort detta år: tittat på film. Idag var jag ute åtminstone. Gick och köpte godis inför filmkvällen. Det har varit Harry Potter, Star Wars, Ane Brun, Madonna, Dancer in the dark och jag vet inte vad. Jag slängde ihop en filmanalys om Green Mile. Mina föräldrar har pratat med två andra familjer om läxor och det visar sig att de hjälper sina barn, eller rentav gör deras läxor. Är det bara jag eller är det sjukt? Jag har alltid gjort mina läxor själv och när man är 15 år ska man väl ändå klara att göra sina egna läxor, än värre 17? Men tydligen inte. Mamma och pappa, hönsföräldrar? Kanske, men det har aldrig gjort åtminstone mina läxor. Men idag gjorde jag Daniels läxa... Men det är annan historia. Nåväl, jag tyckte det var kul. Konstigt. Men jag gör ju ingenting och jag älskar ju film så...
Den 19 börjar jag plugga på riktigt. Kollade kurslitteratur idag och så, har fått besked om studiebidrag med så nu är det bara hitta till salen i den enorma "nyckeln" till Högskola! Jag funderar på att skriva utav bara helvete och få ihop en bok... Men jag vet inte. Tycks alltid som dödtiden blir bara just det, dödtid.

Kommentarer
Postat av: mm

Hej läst några inlägg i din blogg, hade läst mer om jag haft tid nu, du skriver ju jätte bra. Som en bok man vill slöläsa lr nåt:) kram kram

2010-01-04 @ 21:07:35
Postat av: Anonym

älska madonna!!

2010-01-04 @ 23:19:29
Postat av: marcus

det värmer! samtidigt kan det vara en nackdel,vem orkar läsa all text jämt? haha. men tack!

KRAM

2010-01-05 @ 00:37:34
URL: http://madge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0