Sol och bad

Jag sitter lite och tänker på lite rutter eller destinationer inför sommaren. Familjen vill åka utomlands och jag har tittat på villor man kan hyra nere i Italien och Frankrike och sådär. Tyckte Cannes/Antibes låter lockande. Och då tänkte jag att man kan ju bila ner och ta en tripp i Europa på samma gång. Så jag tänkte såhär:

Berlin -> Prag -> Munchen -> Milano ->
Cannes/Antibes 1 el 2 veckor ->
Perpignon -> (Barcelona) -> Perpignon -> Paris -> Amsterdam -> Köpenhamn

Det skulle bli en fin tripp som skulle kosta runt sisådär 17000 plus bensin och mat och såntdär. Men som far skulle sagt: "Mat ska vi ju ha hemma med." Hahahaha. Tittade ju även på charter till Kräkland och priserna får en att kräkas, sisådär 50-60000 för två veckor. Bara för resan och boendet. Nej tack. Men ja tack till Santorini.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Låter ju hur kul som helst, man ser nog mycket mer av länderna genom att bila, blir bättre upplevelser liksom.



Hoppas ni kommer iväg =)

2010-02-01 @ 02:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0