Vakna för fan

Pappa väckte mig med skrik och tyckte var oerhört idiotiskt att sova bort halva dagen. Klockan var tolv. Och jag var uppe till 4. Det visste alla. När Daniel sover till fem är det inga problem. Bra start på dagen alltså. Jag blir så sur!
Tittade på Hope for Haiti igen, men högt ljud så jag kunde höra varenda liten ton. Det är nackdelen att sitta uppe på natten. Efter det har jag skapat en spellista med musik som jag tänkte ha som inspiration/soundtrack till när jag skriver. I iTunes så, kan inte dela med mig. Innehåller mycket Antony, Sigur Rós och annan lite "deppmusik". Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad elak du är! Jag bara väckte dig!

2010-01-23 @ 20:47:48
Postat av: Patrik

Det är så jobbigt när folk väcker en (A)

2010-01-25 @ 14:38:42
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0