Can't you see we're playing with fire?

Allt går så bra att jag funderar på att citera Charlotte. "Jag är rädd, jag är så lycklig. Men något har gått fel med alla er andra, så varför skulle det inte göra det för mig?" Tyvärr har jag ju inte bajsat på mig heller. Den glada nyheten är ju då, som säkert alla redan sett på Facebook aka 10-talets kommunikation, att jag flyttar till 3a på Majorna 1a augusti! Ska bo med två systrar som verkar jättetrevliga och rummet var jättefint, med utsikt över Götaälvbron och tio minuters promenad från Slottsskogen. Hyran är bra den med. Så ja, det känns ju ganska så bra. Inom loppet av tre dagar har jag kommit in på utbildningen jag helst vill gå OCH skaffat boende. Flyt eller vad? Så här ser huset ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0