Friday night @ Bongo

Var ju på Bongo igår, mycket trevligt. Började med förfest hos Minna med trevligt folk och dans till Bad Romance såklart. Smugglade in vin på Bongo och klarade mig utan att köpa ett endast skit på hela kvällen. Gratis är bra. Ja, för vinet var ju också gratis. Kraaana bag-in-box hemma! Hade askul och sen drog jag och Emelia på efterfest på Torpa med fem killar på 25-år! Det var ju spännande. Emelia drog med mig, väl där satt vi i en soffa och drack lite till och killarna pratade om sina kära flickvänner och hur de ALDRIG skulle kunna vara otrogna. Det kändes lite konstigt... Haha. Tog en taxi med Emelia och kvällets ligg (hennes) vid halv fem och sen sov jag gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0