HELGEN (I TEXT)

Eh. Jag har gått ner två kilo. Bara sådär? Jag svälter här hemma, jag har ju sagt det. "Det finns mat i frysen." Nej, det gör det inte. Så, 56,4. Det känns ju inte alltför dåligt.
Jag har ju lovat berätta om helgen också. Vi börjar med lördag. Var på Elmia vid nio, var klar elva och väntade till halv fem. Dagen till ära hade jag Odeur på mig, ovetandes om att vår stylist var designer för märket, grymt. Anton, Hasse, Ida och Karin var allihop där och jag välkomnades med kramar. Halv fem började showen, en högklassig show med riktigt lång catwalk och riktigt proffesinellt alltihop - så mycket bättre än förväntat faktiskt. Blev lite fel när Ida skickade in mig för tidigt, men det löste sig fint. Det var nästan lite av en chock när man utan att ha sett scenen innan gå rakt ut och bländas av sisådär 1000 blixtar och fulla läktare, Bobby, TommieX, NicolasG, Wille, Fagerlund på första raden i VIP. Det var magiskt.
På kvällen drog jag då till Idiot, sjukt bra och dansade som fan med Rasmus, Nadine, Millan, Camilla, Mirela, Elin, Mattias, Minna, pratade med TommieX och hans faghag, drack lite för mycket och åkte hem med sista bussen.
Söndag. Hade tenta klockan tolv, mycket roligt alltså. Det gick som det gick, jag skrev på allt iaf. Efter det drog jag till mässan och tittade på Louise när hon gick för Toni&Guy och Björn Axens supervisning med kläder av Lars Wallin och riktigt snygga modeller med sjukt snygga hårfärger!
Ska leta reda på fler bilder, en fotograf kom fram till mig idag och sade att han hade bra bilder som han skulle skicka, men så länge får ni titta här nedanför. 
Alltså, måste ju bara säga det. Stötte ihop med Bobby, jag är ju ett huvud längre än honom! Och jag känner mig kort!? Och hur gay får man vara på en skala? NicolasG är togaytofunction. 


Kommentarer
Postat av: Linus ;D

Jag har en del bilder både på bloggen och på facebook om du vill ha :)

2010-03-22 @ 22:19:12
URL: http://spocktacular.blogg.se/
Postat av: Nicolas

hahaha gulligt hörrö. älskar google-me så man får läsa allt.

2010-03-22 @ 23:34:23
URL: http://nicolasg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0