I got some news for you: fembots have feelings too!

Kolla in http://robyn.com/ nu!!!

Ungdomens Vårsalong var, som vanligt, skiftande i kvalitet. Måste säga att Sara, Jessica och Evelina var mina favoriter, linjetecknade älgar av någon 94:a går fetbort tillsammans med de sammantaget röriga hängningen. Men den har sina kvaliteter. Jessica borde dock fått förstapris av de som uppmärksammades även om ettan var intressant. Men seriöst, ett svärd av målarduk? WOW! Men så var han ju 16, och säkert inspirerad av WOW. Haha.

Väl hemma blev jag trött och seg av min förkylning och blev sugen på chokladpudding så för första gången kokade jag ihop en egen! Den verkade bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0