Ketchupeffekt?

Blev väckt av Lernia idag, kastade mig upp och åkte rakt ut till Torsvik och stod i sex timmar på Danish Crown. Jobbar imorgon också, från 7 till 7 nånting. Det var riktigt bra faktiskt, tungt och man blir trött. Men inte så äckligt som man kan tro kanske. Jag är nog inte så äckelmagad ändå? Jag klarade liksom och stå i blod, få blod i ansiktet och sticka mig på benpipor och lyfta sisådär totalt 1000 kilo kött! Jag är lite stolt över mig själv. Jobbade med en jättetrevlig kille som också han var vegetarian, varit i 9 år! Han tyckte det var äckligare än jag men jobbade på ändå. Haha. Fint att det finns fler som jag.
När jag slutat ringde de från kommunen om sommarjobb. Intervju på tisdag, får hoppas jag får något där. Och så kanske jag kan fixa lite sommarjobb på Danish också, det blir ju perfekt!
Och på onsdag åker jag till Stockholm och ser Adam Lambert uppträda i Sverige för första gången! Hanna ska med, men pappa håller på och tjaffsar om att hon inte kan ta ledigt så vi får väl se vad som händer. Vi vill ju boka bussbiljett hem nu, vi åker med mammas kusin upp som lägligt nog kommer ner imorgon och ska hem till Stockholm på onsdag!
Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Bo

Sov gott. Kram Bo.

2010-03-30 @ 00:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0