Off with his head!

Alice in Wonderland var grym! Inte riktigt som jag trodde kanske, men hur mycket koll har jag på Alice? Johnny Depp var självklart fantastiskt i rollen som den galne hattmakaren, Helena Bonham Carter var underbar som drottningen och så har ju den lilla larven. Där har vi de som brukar vara med. Han håller hårt på sina skådisar den där Burton? Anne Hathaway var larvig i rollen som den vita drottningen, som hon alltid är. Gillar inte henne förutom i Djävulen bär Prada (som dock bärs på Meryl Streeps outstanding performance). Alice in Wonderland var mycket mer äventyr än jag trott men såklart med Burtons skruvade humor och man skrattar ofta. Det var överlag en grymt bra film!
Jag ska så färga håret orange.

Kommentarer
Postat av: jm

Jag vet inte, men gillade inte filmen så mycket.

2010-03-11 @ 15:58:59
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0