Tatuering

They say it's the last song
They don't know us, you see
It's only the last song
If we let it be

Då var jag tatuerad! Bilden är ju innan det är gjort, bilder kommer när jag tagit av plasten och så! Kan ju säga att jag var nervös men Daniel och Hanna lugnade mig lite. Det var faktiskt värre när jag skulle ta hål i örat. Menmen, när vi väl började var jag inte JÄTTEnervös men ganska rädd, första raden gick riktigt bra och jag nästan njöt och tänkte att det här går ju asbra! De stora T'na gjorde dock ganska så jävla ont, längst in i armhålan liksom, och längst ut ner mot armvecket också. Glen, som tatuerade mig, tyckte dock jag klarade det jättebra för att vara kille. Tänk, med vilja går allt. Jag är asnöjd och ska tillbaka när det läkt och fylla i. Det är ju så tunna linjer så han pillade och ville inte gå på för mycket.
SLUTSATS: Tatueringar är inte så farliga som man tror. Och nej mamma, jag tänker inte göra venprov nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0