Vår?

Kanske är den här nu - fem plus och gassande sol. Sjukt skönt och jag vill bara sitta mot en vägg och kedjeröka.
Igår var jag på Danish Crown och jag måste säga att det nog var bättre än jag trodde. Visst luktade det kött överallt och det låg lite blodpölar här och där men jag klarade det bra. Jag kan nog stå på rad och lägga lövbiff i tråg. Min enda fråga är om det är moraliskt försvarbart att som vegetarian jobba där, och då liksom stödja köttindustrin? Men, jag har väl inget emot att andra äter kött och jag behöver pengar. I mitten av april får jag börja, extra på helgerna med kort varsel.
I lördags var jag, Amanda, Hanna och Toni på Joppas 20-årsfest. Det blev lite skoldisco men det var väl roligt. Haha. Jag kom trea i en limbotävling iaf. Vi åkte dock hem ganska tidigt för vi var trötta efter fredagen.
Lady Gaga kommer till Globen även den 8e maj och jag ska gå om jag så ska offra allt. Haha. Biljetterna släpps 12 eller 10 för de som är medlemmar på Livenation.se, som jag är. Så jag får ju garanterat tag på biljetter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0