Hard work work

Vilken helg. Jag har... jobbat och sovit. Det är fint, men jobbigt. Imorgon ska jag sova ut. Fick jobb pingstdagen, nationaldagen och midsommardagen idag, det är 4000 om dagen de tre dagarna och det KAN man ju inte tacka nej till!
På torsdag ska jag lämna in min uppsats om Otto Dix med, som jag knappt börjat på på grund av allt jobb, och så har vi redovisning på Teckningskursen, sen är skolan slut och det är sommarlov - kind of. Sen börjar sommarjobbet och så. 24-25 maj ska jag lämna in arbetsprover till Dômen, tänkte ta bilen och undrar om någon vill följa med till Göteborg och kanske shoppa lite, ha det mysigt? Vill ju inte åka själv.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du vet ju att jag alltid ställer upp :) <3

2010-05-17 @ 13:33:26
URL: http://asandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0