I keep dancing on my own

Hallo! Det var några dagar sedan. Det här var min vecka:

Tisdag
Jag och Amanda var i Göteborg och shoppade och lämnade in arbetsprover till Dômen. Det var fint. Mötte upp Jennie och gick på stan. Jag shoppad massor med tröjor på Monki, leggings på Gina och True Blood-t-shirt bland annat. Även en underbar väska på second hand.
Onsdag
Jobb hela dagen och Bongo på kvällen med Nadine, Millan, Minna och så. Mycket trevligt men på grund av utmattning (tror jag) blev jag asfull. Men det är kalas.
Torsdag
Träffade Nadine och tittade på balen. Det var ganska tråkigt, men jag och Nadine hade kul. Det var mycket roligare när man själv gick där. Såg min chaufför och Rollysen jag åkte i också. Fint. Jag gjorde även ett örhänge/brosh influerad av Robyn. Nadia blev kär och köpte ett av mig. Om det är någon mer som vill så är det bara säga till. Priset? 150 kronor med silverörhänge.
Fredag
Jobb 7-15! Sade jag att jag fixade jobb till Amanda? Haha. Hon ska jobba alla helger hela sommaren. Fint. Och idag fick jag även reda på att jag kom in på Dômen vilket betyder att jag flyttar till Göteborg i höst. Lycklig eller vad? Hur länge har jag inte drömt om att flytta hemifrån, få måla och bo i Göteborg?! Jag grät nästan av lycka när jag såg antagningsbeskedet på jobbet. När jag gick in och jobbade efter rasten frågade mina kamrater vad jag hade ätit för att få sån energi. "Ingenting", sade jag och log.

Kommentarer
Postat av: realisten

Grattis min duktiga och kreativa son/Pappa

2010-05-28 @ 23:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0