Pop

Summering av helgen kanske. I fredags var jag på Bongo och hade det trevligt. Firade även pappa på eftermiddagen med släkten och åt massa tårta och grejs. Fint.
Igår var det då Popadelica och jag åkte till Nadine och förfestade med Millan och Kaisa och blev full, åkte upp till Folkets park vid fem och började se band. Såg inte jättemycket, men det jag såg var bra. Kissaway Trail, Bye Bye Bicycle, Hästpojken, Mobile Homes, och The Sounds. Det var GANSKA så glest på Mobile Homes spelning, men jag tyckte de var ASBRA. Men synth var väl inget för popparna. Bäst var såklart The Sounds då jag stod längst fram och dansade som en galning. Maja är så grymt bra och snygg. Efter det tog jag en taxi hem och sov.
Idag har jag slappat i solen och bara myst. Imorgon är jag ledig, och det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0