Show me your teeth!

Igår var jag hemma i en halvtimma. Jobbade 7-18 och när jag kom hem kastade jag mig i duschen och drog till Amanda för grillkväll med bastu och bad. Regnet öste ner men vi grillade tappert på balkongen och hade det trevligt. Var astrött efter jobbet dock, död i ryggen, men det var kul att göra något och jätteskönt att basta och bada i utomhusbubbelpoolen. Pratade massor och hade mycket trevligt. Plötsligt var klockan 1 och jag drog mig hemåt.
Idag är kusinerna och Toni här så de kommer hit idag så ska vi grilla. Åt lunch där med. Imorgon blir det jobb 7-18 och på lördag och söndag 7-20. Jag kommer vara död på måndag...
Pumpar Gaga för lite energi.
Visste ni att jag älskade Terence Koh innan Gaga? Tycker det är undebart att de arbetar tillsammans på en del grejer! Vem får idén att gjuta in sitt eget bajs i guld liksom? Och Gud, älskar att han pratar låtsaskinesiska! DET HÄR är performance art.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0